Eşti copil? Vrei la tabără?


Anul trecut, în iunie, am fost la o tabără de copii. Mi-a plăcut mult, deoarece ne-am jucat, am învăţat cum să-mi fac site-ul meu personal şi am studiat cartea de studiu Biblic „Cum să studiem Biblia” versiunea tipărită pentru copii. Am făcut starturi vesele şi concursuri. Iar cei mai buni, mai activi şi mai ascultători copii vor fi premiaţi. Pînă la urmă toţi au fost premiaţi într-un fel sau altul. Dar la toţi le-a plăcut un singur lucru: şi-au făcut noi prieteni. Anul acesta va fi la fel. Va avea loc în Chişinău, sectorul Botanica, bul. Dacia 13, la Complexul Creştin „Sfînta Treime”, peste drum de „1000 mărunţişuri”

Telefon de contact:38 30 06.

Vă aştept cu drag !!!

Lasă un răspuns

