Pentru cine nu-mi voi da votul la Alegerile Parlamentare din 2009


Fiecare doreşte să cunoască cine va câştiga alegerile parlamentare din 2009

şi acestea sunt întrebările care sunt puse şi politicienilor de către reporteri. Când am discutat cu unii politicieni, nimeni din ei nu poate spune cu siguranţă, şi aproape nimeni nu vrea să facă vre-un pronostic în acest sens. Un lucru este cert – alegerile le vor câştiga cei pentru care ne vom da noi voturile şi aceasta rămâne încă să ne decidem. Ca un cetăţean care nu-mi e

ste indiferentă soarta ţării, urmăresc evenimentele şi acţiunile politicienilor şi mă gândesc pentru cine să-mi dau votul în 2009. Ştiu însă cu siguranţă că.

Nu-mi voi da votul pentru partidele care au persecutat vre-o dată credinţa în Dumnezeu

Aceasta a fost şi rămâne una din cele mai mari crime împotriva libertăţii şi împotriva sufletelor umane. Nici odată nu-mi voi da votul pentru vre-un partid care a persecutat bisericile, credinţa şi cultele religioase. Nu-mi voi da votul pentru vre-un partid care s-a pronunţat împotriva lui Dumnezeu sa a Cuvântului Său – Biblia.

Nu-mi voi da votul pentru partidele a căror lideri nu le pasă de problemele adevărate ale ţării

Faptul că instituţia familiei se află în prag de colaps este o realitate pe care foarte puţini politicieni vor să o recunoască. Ne transformăm într-o ţară de orfani a căror părinţi sunt vii şi se află în diferite părţi ale lumii. Aproape că nu auzim pe politicieni să abordeze această problemă şi cu atât mai mult să facă ceva pentru a opri acest fenomen rău. Şi mai rău, în ziua de 11 mai, când homosexualii intenţionau să facă o paradă în Piaţa Marii Adunări Naţionale, când oamenii fiind foarte indignaţi au ieşit să se opună acestui mare rău, atunci nimeni din politicieni nici nu au apărut acolo şi nici nu au spus ceva. Când am telefonat şi i-am întrebat pe unii dacă au luat sau vor lua vre-o atitudine faţă de acest mare rău, unii au spus că nu au nevoie să-şi facă populism ieftin, iar alţii au promis că vor ieşi şi nu au făcut-o. Poate astfel de promisiuni se încadrează în definiţia lor de „politician” dar eu personal nu voi vota nici odată pentru astfel de politicieni care nu-şi respectă promisiunile şi cărora nu le pasă de soarta poporului.

Nu-mi voi da votul pentru partidele a căror lideri susţin direct sau indirect pe imorali

Partidul Democrat din Moldova sunt cei care au spus-o pe faţă că susţin mişcarea homosexualilor şi organizaţia Gender-Doc-M. Unii liderii ale altor partide întreţin relaţii strânse cu cei

de la Gender-Doc-M şi chiar le-au cumpărat computere la oficiu. Nici odată în viaţă nu-mi voi da votul pentru astfel de partide.

Nu-mi voi da votul pentru partide în care vor merge lideri creştini cărora nu le pasă de problemele bisericii şi a naţiunii

Biserica deţine o influenţă mare în ţara noastră şi politicienii realizează lucrul acesta. De aceea, în pragul alegerilor invită pe anumiţi lideri creştini şi le oferă locuri pe listele lor electorale pentru a câştiga alegători. Dacă vor fi pe aceste liste lideri care au stat indiferenţi şi nu au întreprins nimic pentru apărarea bisericii şi a familiei de la imoralitatea impusă, nu-mi voi da votul nici odată pentru astfel de partide. Nu-mi voi da votul nici pentru acei lideri care ţintesc în politică şi caută să facă ceva doar pentru realizarea planurilor lor politice de viitor, dar nu le pasă cu adevărat de problemele creştinilor din ţară şi atunci când trebuie să stea în spărtură, nu au făcut-o şi nu o fac. Acum se mai apropie un test prin care vom vedea pentru cine să votăm sau să nu votăm. Aşa cum am scris anterior, la Ministerul Justiţiei se definitivează proiectul de Lege pentru prevenirea şi combaterea discriminării. Proiectul de lege include şi „orientarea sexuală” ca şi criteriu de discriminare. Este foarte importantă implicarea tuturor organizaţiilor, a asociaţiilor obşteşti, a partidelor, a preoţilor, a bisericii, etc. pentru eliminarea acestui termen din proiectul de lege. Altfel, dacă va cuprinde acest termen, legea le va da homosexualilor şi lesbienelor de odată toate drepturile „la pachet” şi anume, dreptul la căsătorii între persoane de acelaşi sex, dreptul la înfiere, dreptul al alcătuirea programelor de învăţământ şi apoi dreptul să împrăştie imoralitatea prin şcoli folosind sistemul de învăţământ al ţării.

Ce vor face partidele politice şi liderii lor acuma? Să vedem pentru cine să ne dăm sau să nu ne dăm votul la alegerile parlamentare din 2009.

Lasă un răspuns

