Cum m-a ajutat tabara de computere ?


Astăzi am venit de la tabara de computere. A avut loc la Călăraşi, în tabăra „Eden”, la data de 21 iunie-29 iunie. Am petrecut o săptămînă minunată. Mi-am făcut prieteni şi am respirat un aer curat. M-a mai ajutat şi în alt fel. Am studiat cum să faci propriul tău site,  în HTML/CSS. M-a ajutat foarte mult. Merită răsplătiţi cei care au organizat. Am avut ore de bazin: 1 oră băieţii, 1 oră fetele. În fiecare zi făceam antrenamente de fotbal la ora 6 dimineaţa. Am avut un timp extraordinar.

Lasă un răspuns

