Sugestii cu privire la blog


Scrieţi-mi comentarii în care să sugeraţi ce teme să public pe site, ce vă interesează. Sper că blogul meu vă e de folos. Vă rog mult să faceţi aceasta, ca atunci cînd bcăutaţi să şi găsiţi, pentru că atunci cînd caut ceva pe internet nu găsesc, de aceea vă rog să mă lăsaţi să vă ajut prin informaţiile mele.Din cîte văd, în ultimele zile pe mulţi îi interesează circulaţia rutieră. Vă rog mult. Scrie-ţi comentarii la orice articol cu sugestii de articole. Sunt elev şi cînd mă ajută cineva sau găsesc informaţii pe internet, mă gîndesc cum pot fi şi eu de folos.

Mulţumesc anticipat.

Cu drag şi respect, Boicu Victor

Un răspuns to “Sugestii cu privire la blog”

  1. Paul Sanduleac Says:

    Salut,
    Ma numesc Pavel Sanduleac si sunt crestin. Astazi am vizitat pentru prima data acest blog si imi place. Vezi si tu blogul meu:

    http://paulsanduleac.wordpress.com


Lasă un răspuns

