Îmi cer scuze…


Dragi vizitatori ai bogului meu, vreau să cer scuze de la toţi cei de la care am copiat articole fără a cere voie. M-au impresionat mult aceste articole, de aceea le-am copiat, dar de acum sunt băiat mare şi am să scriu propriile mele articole. Dacă v-aţi supărat, îmi pare rău şi îmi cer scuze, dar de acum în colo n-am să mai copii. Vă mulţumesc mult.

Postat in Social. Etichete: . 1 Comment »

Un răspuns to “Îmi cer scuze…”

  1. Alexandru Curbet Says:

    Victoraş , eşti un băiat deosebit , sunt sigur că şi articolele tale sunt deosebite .
    PS nu m-am suparat deloc.


Lasă un răspuns

