10 principii practice de viaţă din Proverbe 19


1.Trebuie să învăţ, să capăt ştiinţă, înţelepciune.

2. Nu trebuie să dispreţuiesc pe sărac, din contra, să mă împrietenesc cu el.

3. Dacă îmi iubesc sufletul, trebuie să capăt înţelepciune.

4. Nu trebuie să spun minciuni, pentru că nu voi rămâne nepedepsit.

5.Trebuie să fiu harnic, să muncesc.

6. Este bine să păzesc porunca, ca să-mi păzesc sufletul.

7. Nu trebuie să fiu mânios, deoarece va trebui să-mi iau pedeapsa

8. Trebuie să am frica de Domnul căci ea mă duce la viaţă.

9. Trebuie să mă îndepărtez de învăţătură, dacă ea mă îndepărtează de învăţăturile înţelepte.

10.Trebuie să ascult sfaturile şi să primesc învăţătura, ca să fiu înţelept pe viitor.

2 Răspunsuri to “10 principii practice de viaţă din Proverbe 19”

  1. crocodil Says:

    Da.Frumos.Am si eu ceva asemanator pe blog.place🙂

  2. Curbet Alexandru Says:

    interesantă abordare a cărţii Proverbelor . Bravo.


Lasă un răspuns

