10 principii de viaţă din Proverbe 20


1.Nu trebuie să beau alcool, căci acel care o face nu este înţelept.
2. Trebuie să mă feresc de certuri, pentru că este o cinste şi pentru că doar nebunul se lasă stăpânit de aprindere.
3. Trebuie să lucrez toamna, pentru ca la secerat să strâng roade.
4. Trebuie să fiu neprihănit, pentru ca copiii mei să fie fericiţi.
5. Nu trebuie să iubesc somnul, căci voi fi sărac, ci trebuie să deschid ochii, ca să mă satur de pâine.
6.Trebuie să fac planurile cu chibzuinţă şi cu sfat.
7. Nu trebuie să mă amestec cu cei care nu-şi pot ţine gura.
8.Nu trebuie să zic: „Îi voi întoarce eu răul.”, ci trebuie să nădăjduim în Domnul şi El ne va ajuta.
9.Nu trebuie să umblu cu bârfeli.
10.Trebuie să fiu un om credincios, căci mulţi îşi trâmbiţează bunătatea, dar mai puţini sunt credincioşi.

Lasă un răspuns

