Proverbe 10


De multe ori, eu am probleme cu stăpînirea vorbirii, adică uneori vorbesc neîntrebat sau nu la temă.Am făcut  studiu asupra capitolului 10 din Proverbe și vreau să împărtășesc cu D-Voastră ceea ce am învățat.

Am găsit niște contraste în acest capitol: despre gura celui nesocotit și desper gura celui neprihănit.

Gura  celui nesocotit sau gura celui nechibzuit se prăpădește singur. El vorbește mult și fără sens, afirmă Solomon. Învățăm că gura nesocotită spune doar răutăți. El ascunde silnicie.

Cît despre gura celui neprihănit, Dzeu ne învață prin înțeleptul Solomon că inima lui primește învățăturile. Asta înseamnă că atunci cînd cineva mai matur ne mustră trebuie să primim învățătura și să luăm aminte. El este chibzuit. Dzeu spune că gura lui este argint ales.Buzele celui neprihănit tb să vb lucruri plăcute.

Îmi închipui cît de minunat ar fi să fiu și eu ca cel neprihănit. Lui Dzeu i-ar plăcea și oamenii mă vor iubi. Să încercăm să fim și noi buni. Dumnezeu să ne ajute!

Lasă un răspuns

