Cum poți să faci ca pagina ta de internet să fie tradusă automatic în mai multe limbi?


Mulți dintre cei care administrează blog-uri sau site-uri se întreabă cum să facă ca site-ul/blog-ul lor să fie tradus în mod automatic în mai multe limbi. Eu aș vrea să le dau ce-a mai ușoară variantă:

1. Deschizi link-ul următor în browser:
http://translate.google.com/translate_tools?hl=en&sl=en&tl=ro

Trebuie să arate că în imaginea de mai jos:

2. După cum vedeți, trebuie să faceți 2 puncte:

  1. Să alegeți limba blog-ului tău (limba de bază, în care scrii)
  2. Apoi copiați codul HTML de mai jos

3. Duceți-vă la Panoul de control > Aspect > Widget-uri (Dashboard > Aperance > Widgets)
4. Alege-ți widget-ul Text.
5. Așezați-l cum doriți pe sidebar.
6. Apoi lipiți în el, codul HTML pe care l-am copiat mai înainte
7. Salvează totul și vizualizează blog-ul/site-ul.

Preluat de pe www.universul.net

2 Răspunsuri to “Cum poți să faci ca pagina ta de internet să fie tradusă automatic în mai multe limbi?”

  1. Alexandru Curbet Says:

    Victor, ai putut să plasezi widjet-ul cu pricina la tine pe blog? Eu am încercat şi nu am reuşit, poate faci tu şi mă ajuţi şi pe mine?

  2. Generatia Curata Says:

    Bravo, pentru blog, e foarte reusit. Succes mai departe


Lasă un răspuns

